۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۰۴

نایب رئیس شورای اسلامی شهر درگزین خبر داد؛

بهره‌برداری از جایگاه سی. ان. جی شهرستان درگزین 

بهره‌برداری از جایگاه سی. ان. جی شهرستان درگزین 

همدان- نایب رئیس شورای اسلامی شهر درگزین با بیان اینکه جایگاه سی. ان. جی این شهرستان به بهره برداری رسید، گفت: این اقدام در راستای دسترسی مناسب مردم این شهرستان به سوخت در پیش گرفته شد.

اصغر مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ابتدای سال‌هایی که عرضه گاز طبیعی برای خودروهای گاز سوز در کشور رواج پیدا کرده بود به علت نبود جایگاه در شهر قروه درگزین، شهروندان این شهر مجبور بودند به شهرهای اطراف برای تهیه گاز سی ان جی مراجعه کنند، افزود: در اواخر دوره چهارم شورای اسلامی کلنگ احداث جایگاه سی ان جی در شهر قروه در به زمین زده شد.

وی بیان کرد: در سال ۱۳۹۷ محوطه سازی و نصب سایه بان توسط شهرداری انجام شد و خرید دستگاه‌ها و تجهیزات در دستور کار قرار گرفت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر درگزین با بیان اینکه برای خرید تجهیزات جایگاه سی. ان. جی به ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز بود، گفت: کل بودجه شهرداری در سال ۱۳۹۸ برابر ۶ میلیارد تومان بود بدین ترتیب، شهرداری برای خرید تجهیزات با مشکل مواجه شد.

مرادی در ادامه گفتگو با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته و استفاده از تسهیلات دولتی با سود پایین و منابع داخلی بالاخره در سال ۱۳۹۹ تجهیزات خریداری و در محل نصب شد، خاطرنشان کرد: جایگاه سی. ان. جی شهر درگزین هم اکنون به صورت آزمایشی به بهره برداری رسیده و به شهروندان این شهر خدمات دهی می‌کند.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این جایگاه علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به مردم درآمد پایداری نیز نصیب شهرداری خواهد کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر درگزین در خاتمه ضمن قدردانی از حمایت‌های مسئولین، اعضای شورای اسلامی و شهرداری این شهرستان، گفت: امیدواریم شهرداری و شورای اسلامی با تعریف و اجرای پروژه‌ها جدید خدمات رسانی را به مردم این شهر به صورت مطلوب افزایش دهد.

کد خبر 5469437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha